Poniżej prezentujemy korzystanie z Automatycznej Recepcji dla gości oraz właścicieli obiektu.
Jak działa Automatyczna Recepcja?
Automatyczna Recepcja, to innowacyjne urządzenie, które obecnie działa na terenie Polski. Przygotowujemy produkt do użytku za granicą i jesteśmy otwarci na współpracę z klientami na całym świecie. Każdego dnia staramy się ulepszać ofertę i jesteśmy otwarci na sugestie wszystkich dotychczasowych użytkowników.
Po rezerwacji noclegu otrzymasz jego potwierdzenie wraz z unikalnym kodem odbioru klucza/karty. Wiadomość zostanie wysłana do Ciebie e-mailem i sms-em.
Przykładowa treść wiadomości:
„Potwierdzamy Twoją rezerwację. Zapraszamy w dniu 1.01.2021 do 2.01.2021 r. Kod do drzwi głównych hotelu to: 4578. Klucz do apartamentu znajduje się w Automatycznej Recepcji. Podświetlona Automatyczna Recepcja znajduje się po prawej stronie na ścianie po wejściu do holu. Kod do odbioru klucza to: 4578. Twój numer pokoju to: 3, na 2 piętrze. W razie potrzeb odpisz na tego smsa lub napisz na panelu Automatycznej Recepcji. Twój obiekt”
KROK 1 Po dotarciu do obiektu odszukaj wejście/bramę oraz czytnik z klawiaturą. Wprowadź swój unikalny kod, który pozwoli Ci na wejście do budynku. Odnajdź urządzenie Automatycznej Recepcji, które znajduje się w widocznym miejscu.
KROK 2 Aby rozpocząć dotknij ekranu, a następnie wybierz wersję językową. Na każdym etapie prowadzić Cię będą komunikaty wyświetlane na ekranie oraz komunikaty głosowe.
KROK 3 Wybierz opcję „posiadam rezerwację”. Następnie wyświetli się klawiatury numeryczna. Wprowadź swój kod i zatwierdź zielonym przyciskiem.
KROK 4 Jeśli rezerwacja była opłacona wcześniej to automatycznie otworzą się drzwiczki do gabloty z kluczami lub skrytka zawierająca klucz/kartę do Twojego pokoju. W gablocie podświetli się miejsce, w którym jest Twój klucz.
Jeśli rezerwacja nie była opłacona lub została opłacona w części, to wyświetli się informacja o możliwości dokonania płatności. Zostaniesz przeniesiony do terminala płatniczego, znajdującego się poniżej ekranu. Po uiszczeniu należności uzyskasz dostęp do swojego klucza/karty.
KROK 5 Po pobraniu klucza/karty z gabloty/skrytki należy zamknąć drzwiczki. Informacja wyświetli się na ekranie oraz odtworzy się komunikat głosowy.
W trakcie pobytu w obiekcie możesz zostawiać klucz/kartę w urządzeniu. Kod jest aktywny przez cały okres Twojej rezerwacji.
Opuszczając obiekt, nie zapomnij o pozostawieniu klucza/karty w urządzeniu!
Poniższe punkty przedstawiają, co oferuje Automatyczna Recepcja:
Pełna integracja urządzenia z oprogramowaniem Channel Manager (CMR)
Rezerwacja otrzymana za pośrednictwem kanałów sprzedaży ( bezpośrednich, np. telefon do hotelu czy strona internetowa obiektu, OTA (Booking.com, Expedia, itd), GDS (Global Distribution Systems), wholesalers) jest przekazywana automatycznie z oprogramowania CMR do urządzenia, które generuje kod dostępu. Kod jest wysyłany do gościa za pomocą wiadomości e-mail/sms wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Oprogramowanie urządzenia otrzymuje również informację o modyfikacji/anulowaniu rezerwacji i w odpowiedni sposób ją przetwarza.
Kod dostępu
Otrzymany kod identyfikuje w sposób jednoznaczny gościa oraz uprawnia go do pobierania oraz zwracania klucza/karty z Automatycznej Recepcji przez cały czas trwania jego rezerwacji. Kodu można również używać do otwierania wejścia do budynku.
Do uruchomienia systemu potrzebujesz jedynie miejsca na ścianie
Urządzenie ma kształt prostopadłościanu z frontalnie umieszczonym panelem sterowania oraz skrytkami przechowującymi klucz/kartę oraz kopertę formatu C6. Jest montowane wewnątrz budynku na solidnej ścianie za pomocą kołków montażowych lub na specjalnym stelażu.
Automatyczną Recepcję SAIK dostosowujemy do istniejącego systemu dostępu do pokoi
W przypadku kluczy, wykorzystujemy połączone z nimi w sposób trwały breloki. Brelok umieszczany w gnieździe na tablicy kluczy lub w skrytce jest rozpoznawany przez urządzenie za pomocą wbudowanego identyfikatora.
W przypadku kart w każdej ze skrytek znajduje się czytnik ją identyfikujący.
Płatności bezgotówkowe
Wraz z urządzeniem dostarczany jest dedykowany terminal płatniczy (konieczne jest podpisanie osobnej umowy na obsługę płatności). Informacja o wymaganej płatności jest przesyłana z CMR wraz z rezerwacją. W przypadku nieopłaconych lub częściowo opłaconych rezerwacji, klient po podaniu indywidualnego kodu rezerwacji zostanie poproszony o uregulowanie należności przed otrzymaniem klucza/karty.
Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie
Obudowa urządzenia wykonana jest z 1,5 mm stali a dostępu do jej wnętrza chronią zamki szóstej, najwyższej klasy bezpieczeństwa. Automatyczna Recepcja posiada czujnik oderwania od ściany, otwarcia serwisowego, akumulator podtrzymujący pracę urządzenia przy zaniku zasilania przez co najmniej 24h, syrenę alarmową a także możliwość podłączenia do instalacji alarmowej oraz przeciwpożarowej. Drzwi do gabloty kluczowej oraz każda ze skrytek posiadają własny czujnik otwarcia.
Intuicyjna obsługa – gość
Do obsługi urządzenia wykorzystywany jest 10’’ ekran dotykowy. Za jego pomocą gość prowadzony jest przez proces odbioru rezerwacji. Proces rozpoczyna się od wyboru wersji językowej do której dostosowane są komunikaty głosowe.
Obsługa za pomocą kart zbliżeniowych – personel
Opcjonalny czytnik pozwala personelowi na uzyskiwanie dostępu do zawartości urządzenia za pomocą indywidualnych kart lub identyfikatorów. Rozwiązanie pozwala na m.in. kontrolę czasu pracy ekipy sprzątającej, konserwatora a także ograniczenie ilości kopii kluczy/kart do poszczególnych pomieszczeń.
Producent
Producentem urządzenia jest firma BT Electronics istniejąca na polskim rynku od 1995. Trzon działalności firmy stanowi produkcja depozytorów elektronicznych marki SAIK, których odbiorcami są instytucje państwowe i publiczne, a także znaczące spółki z sektora prywatnego. Nasze urządzenia są znane z niezawodności i od lat cieszą się zaufaniem wyjątkowo wymagających klientów.
Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję dla gości: „Jak korzystać z Automatycznej Recepcji krok po kroku?”. Każdy krok przedstawiony jest na osobnym zdjęciu.
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.