Jak to działa?

Poniżej prezentujemy korzystanie z Automatycznej Recepcji dla gości oraz właścicieli obiektu. 

Jak działa Automatyczna Recepcja?

Automatyczna Recepcja, to innowacyjne urządzenie, które obecnie działa na terenie Polski. Przygotowujemy produkt do użytku za granicą i jesteśmy otwarci na współpracę z klientami na całym świecie. Każdego dnia staramy się ulepszać ofertę i jesteśmy otwarci na sugestie wszystkich dotychczasowych użytkowników. 

Na tej stronie znajduje się:

Po rezerwacji noclegu otrzymasz jego potwierdzenie wraz z unikalnym kodem odbioru klucza/karty. Wiadomość zostanie wysłana do Ciebie e-mailem i sms-em.

Przykładowa treść wiadomości:

„Potwierdzamy Twoją rezerwację. Zapraszamy w dniu 1.01.2021 do 2.01.2021 r. Kod do drzwi głównych hotelu to: 4578. Klucz do apartamentu znajduje się w Automatycznej Recepcji. Podświetlona Automatyczna Recepcja znajduje się po prawej stronie na ścianie po wejściu do holu. Kod do odbioru klucza to: 4578. Twój numer pokoju to: 3, na 2 piętrze. W razie potrzeb odpisz na tego smsa lub napisz na panelu Automatycznej Recepcji. Twój obiekt”

KROK 1
Po dotarciu do obiektu odszukaj wejście/bramę oraz czytnik z klawiaturą. Wprowadź swój unikalny kod, który pozwoli Ci na wejście do budynku. Odnajdź urządzenie Automatycznej Recepcji, które znajduje się w widocznym miejscu. 

KROK 2 
Aby rozpocząć dotknij ekranu, a następnie wybierz wersję językową. Na każdym etapie prowadzić Cię będą komunikaty wyświetlane na ekranie oraz komunikaty głosowe.

KROK 3
Wybierz opcję „posiadam rezerwację”. Następnie wyświetli się klawiatury numeryczna. Wprowadź swój kod i zatwierdź zielonym przyciskiem.

KROK 4
Jeśli rezerwacja była opłacona wcześniej to automatycznie otworzą się drzwiczki do gabloty z kluczami lub skrytka zawierająca klucz/kartę do Twojego pokoju. W gablocie podświetli się miejsce, w którym jest Twój klucz.

Jeśli rezerwacja nie była opłacona lub została opłacona w części, to wyświetli się informacja o możliwości dokonania płatności. Zostaniesz przeniesiony do terminala płatniczego, znajdującego się poniżej ekranu. Po uiszczeniu należności uzyskasz dostęp do swojego klucza/karty.

KROK 5
Po pobraniu klucza/karty z gabloty/skrytki należy zamknąć drzwiczki. Informacja wyświetli się na ekranie oraz odtworzy się komunikat głosowy.

  • W trakcie pobytu w obiekcie możesz zostawiać klucz/kartę w urządzeniu. Kod jest aktywny przez cały okres Twojej rezerwacji.
 
  • Opuszczając obiekt, nie zapomnij o pozostawieniu klucza/karty w urządzeniu!
Poniższe punkty przedstawiają, co oferuje Automatyczna Recepcja:
Pełna integracja urządzenia z oprogramowaniem Channel Manager (CMR)

Rezerwacja otrzymana za pośrednictwem kanałów sprzedaży ( bezpośrednich, np. telefon do hotelu czy strona internetowa obiektu, OTA (Booking.com, Expedia, itd), GDS (Global Distribution Systems), wholesalers) jest przekazywana automatycznie z oprogramowania CMR do urządzenia, które generuje kod dostępu. Kod jest wysyłany do gościa za pomocą wiadomości e-mail/sms wraz z potwierdzeniem rezerwacji. Oprogramowanie urządzenia otrzymuje również informację o modyfikacji/anulowaniu rezerwacji i w odpowiedni sposób ją przetwarza.

Kod dostępu

Otrzymany kod identyfikuje w sposób jednoznaczny gościa oraz uprawnia go do pobierania oraz zwracania klucza/karty z Automatycznej Recepcji przez cały czas trwania jego rezerwacji. Kodu można również używać do otwierania wejścia do budynku.

Do uruchomienia systemu potrzebujesz jedynie miejsca na ścianie

Urządzenie ma kształt prostopadłościanu z frontalnie umieszczonym panelem sterowania oraz skrytkami przechowującymi klucz/kartę oraz kopertę formatu C6. Jest montowane wewnątrz budynku na solidnej ścianie za pomocą kołków montażowych lub na specjalnym stelażu.

Automatyczną Recepcję SAIK dostosowujemy do istniejącego systemu dostępu do pokoi

W przypadku kluczy, wykorzystujemy połączone z nimi w sposób trwały breloki. Brelok umieszczany w gnieździe na tablicy kluczy lub w skrytce jest rozpoznawany przez urządzenie za pomocą wbudowanego identyfikatora.

W przypadku kart w każdej ze skrytek znajduje się czytnik ją identyfikujący.

Płatności bezgotówkowe

Wraz z urządzeniem dostarczany jest dedykowany terminal płatniczy (konieczne jest podpisanie osobnej umowy na obsługę płatności). Informacja o wymaganej płatności jest przesyłana z CMR wraz z rezerwacją. W przypadku nieopłaconych lub częściowo opłaconych rezerwacji, klient po podaniu indywidualnego kodu rezerwacji zostanie poproszony o uregulowanie należności przed otrzymaniem klucza/karty.

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Obudowa urządzenia wykonana jest z 1,5 mm stali a dostępu do jej wnętrza chronią zamki szóstej, najwyższej klasy bezpieczeństwa. Automatyczna Recepcja posiada czujnik oderwania od ściany, otwarcia serwisowego, akumulator podtrzymujący pracę urządzenia przy zaniku zasilania przez co najmniej 24h, syrenę alarmową a także możliwość podłączenia do instalacji alarmowej oraz przeciwpożarowej. Drzwi do gabloty kluczowej oraz każda ze skrytek posiadają własny czujnik otwarcia.

Intuicyjna obsługa – gość

Do obsługi urządzenia wykorzystywany jest 10’’ ekran dotykowy. Za jego pomocą gość prowadzony jest przez proces odbioru rezerwacji. Proces rozpoczyna się od wyboru wersji językowej do której dostosowane są komunikaty głosowe.

Obsługa za pomocą kart zbliżeniowych – personel

Opcjonalny czytnik pozwala personelowi na uzyskiwanie dostępu do zawartości urządzenia za pomocą indywidualnych kart lub identyfikatorów. Rozwiązanie pozwala na m.in. kontrolę czasu pracy ekipy sprzątającej, konserwatora a także ograniczenie ilości kopii kluczy/kart do poszczególnych pomieszczeń.

Producent

Producentem urządzenia jest firma BT Electronics istniejąca na polskim rynku od 1995. Trzon działalności firmy stanowi produkcja depozytorów elektronicznych marki SAIK, których odbiorcami są instytucje państwowe i publiczne, a także znaczące spółki z sektora prywatnego. Nasze urządzenia są znane z niezawodności i od lat cieszą się zaufaniem wyjątkowo wymagających klientów.

Więcej informacji na stronie: www.bte.pl.

Proste, przejrzyste zasady współpracy

Proponujemy umowę najmu zawieraną na okres minimum 2 lat ze stałą miesięczną opłatą uzależnioną od ilości obsługiwanych pokoi oraz jednorazową opłata aktywacyjną. Przez cały okres trwania umowy obowiązuje gwarancja na urządzenie w ramach której świadczymy serwis w miejscu instalacji oraz jeśli zachodzi konieczność, naprawiamy lub wymieniamy podzespoły. Do Państwa dyspozycji jest również zdalne wsparcie ze strony działu IT oraz działu serwisu. Istnieje również możliwość jednorazowego zakupu urządzenia. Cennik znajduje się w osobnym pliku.

Instrukcja przedstawiona na zdjęciach:

Poniżej przedstawiamy krótką instrukcję dla gości: „Jak korzystać z Automatycznej Recepcji krok po kroku?”. Każdy krok przedstawiony jest na osobnym zdjęciu.

Wymiary

Głębokość: 20 cm, Wysokość: 60-65cm Szerokość: w zależności od ilości przechowywanych kart lub kluczy

Obudowa

Solidna, stalowa obudowa w kolorze czarnym, szarym lub białym, opcjonalnie dowolny kolor z palety RAL

Drzwi skrytek

Automatycznie otwierane z czujnikiem

Sposób montażu

Na ścianie lub stelażu – w zależności od rodzaju ściany

Zasilanie

230 V – 50 Hz

Zasilanie awaryjne akumulatorowe

Tak (minimum 24 godz.)

Maksymalny pobór mocy

50 W

Komunikacja

Ethernet, opcjonalnie Wi-Fi

Zakres temperatur otoczenia podczas pracy [˚C]

od -20˚C do 50˚C 

Zakres wilgotności względnej otoczenia podczas pracy [%]

5 – 90 % , bez kondensacji

Wyświetlacz

LCD, 10”, dotykowy

Czytnik identyfikatorów osobistych (np. kart zbliżeniowych)

Tak – opcjonalnie. Czytnik w standard Mifare lub inny w zależności od preferencji klienta

Kamera fotografująca

Tak – opcjonalnie

Ilość przechowywanych kart lub kluczy

3 lub więcej

Identyfikacja kluczy/dokumentów

Identyfikacja bezstykowa lub stykowa

Budowa modułowa

Tak

Płatność bezgotówkowa

Tak

Zabezpieczenie anty-sabotażowe obudowy

Tak

Autoryzacja użytkownika

Tylko kod/tyko karta/karta i kod

Awaryjne otwieranie depozytora/zdalne zwalnianie klucza

Tak

Sterowanie wejściem do obiektu

Tak – opcjonalnie

Współpraca z innymi systemami (np. alarmowymi, p.poż.)

Tak – opcjonalnie

Rozbudowa systemu/kilka urządzeń w sieci

Tak

Interfejs oraz komunikaty głosowe

W języku polskim, angielskim, niemieckim, francuskim, rosyjskim, ukraińskim